سه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های بن، اردل و سامان از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شورا‌های برتر در کشور معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین برگزاری نشست شورا‌های آموزش و پرورش استانی و شهرستانی سراسر کشور که با حضور وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مرکز ثقل در تربیت نسل آینده جامعه است، گفت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش تربیت نسل آینده است.

آموزش و پرورش علاوه بر ساختار اداری خود باید از تمام ظرفیت‌ها و مشارکت خانواده‌ها و خیران برای تحقق ماموریت و رسالت آموزشی خود استفاده کند و شورا‌های آموزش و پرورش نیز باید نسبت به شناسایی مسایل، مشکلات و آسیب‌ها نظام تعلیم و تربیت تلاش کنند تا بتوان برای رفع این آسیب‌ها و مشکلات برنامه‌ریزی کرد.


بیشتر بخوانید


شورای آموزش و پرورش با استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت از تمام امکانات و تجهیزات در راستای تاسیس، توسعه و تجهیز فضا‌های آموزش و پرورش در راستای بهبود فرآیند تعلیم و تربیت قدم‌های مثبت بردارد.

سه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های بن، اردل و سامان از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شورا‌های برتر در کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار