معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: عملیات پاکسازی و برف‌روبی کرمانشاه پایان یافت. طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد سه بار بارش باران و برف در سطح شهر کرمانشاه بودیم که در ساعت حدود ۱۹ بارش برف شدت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیر رحیمی گفت: همزمان با این بارش‌ها، همکاران ما در معاونت خدمات شهری و مناطق هشت‌گانه بصورت اورژانسی عملیات برف روبی و رفع مسدودی معابر را آغاز کردند.

در همان ساعات ابتدایی بارش، در کمربندی غربی شاهد یک تصادف و به طبع ایجاد گره ترافیکی بودیم که کار را برای همکاران سخت کرد، اما با همکاری پلیس راهور مسیر به سرعت بازگشایی و اقدامات عملیاتی ادامه یافت.

نقاط شیب دار، تقاطع‌های غیرهمسطح، چهارراه‌ها و مسیر‌های پرتردد اولین اولویت ما در شن ریزی بودند که در این راستان حدود صد تن نمک و شن و ۲۰۰ تن مخلوط شن و نمک در تمامی معابر اصلی ریخته شد.

تعداد ۲۰ دستگاه خودروی برف روب بکارگیری شدند. هیچ یک از مسیر‌های اصلی و فرعی شهر کرمانشاه مسدود نیست.

اقدامات رفع مسدودی معابر تا ساعت پنج صبح امروز ادامه داشت و از ساعات اولیه صبح نیز نیرو‌های خدوم پاکبان، خدمات شهری و مناطق هشت گانه اقدام به درخت تکانی، شن ریزی پیاده را و کوچه‌ها کرده اند و کماکان ادامه دارد.

در نقاط مختلف شهر مخزن‌های شن تعبیه شده است و از مردم کرمانشاه به‌خصوص کسبه درخواست داریم همکاری لازم را با خادمین خود در شهرداری کرمانشاه داشته باشند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.