مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: به این دلیل که بیمه دو ماه بعد هزینه نسخه‌ها را پرداخت می‌کند و قیمت دارو هر روز افزایش می‌یابد، داروخانه‌ها حاضر به عقد قرارداد نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - مسعود احمدنیا در جمع جانبازان و ایثارگران شهرستان گلپایگان، گفت:  در سال‌های گذشته سه بار مناقصه برگزار کردیم،  اما هیچ بیمه‌ای به دلیل کهولت سن جانبازان و تشدید بیماری‌های آنان حاضر به عقد قرارداد نشد و مجبور به استفاده از بیمه‌ای شدیم که مربوط به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

او گفت: از طرفی بیمه حدود دو ماه بعد هزینه نسخه‌ها را پرداخت می‌کند و قیمت دارو هر روز افزایش می‌یابد، همین موضوع هم عاملی است تا داروخانه‌ها حاضر به انعقاد قرار داد نباشند.

در این مراسم یکی از جانبازان گلپایگانی گفت: همسران جانبازان با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند حق پرستاری هستند تا گوشه‌ای از زحمات‌شان جبران شود. هر زمانی که به اداره بنیاد شهید مراجعه کردیم به غیر از اینکه گفتند «نمی‌دانیم و اطلاعی نداریم» چیز دیگری نشنیدیم و هیچ وقت جواب متقاعد کننده‌ای ندادند. نامه‌ای از بنیاد شهید به جهاد کشاورزی ارسال کردیم، اما رسیدگی انجام نشد.

به گفته او از ۴ سال قبل زمینی را برای جانبازان مشخص کردند، اما تاکنون از واگذاری آن خبری نشده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.