گروه جهادی بقیه‌الله خدمات پزشکی رایگان خود را در شادگان آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مرکز جهادی بقیه‌الله الاعظم، سفرهای این گروه به منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان آغاز شد و نخستین سفر این گروه پزشکی در شادگان با هدف غربالگری شهروندان این شهرستان صورت گرفت و در آینده قرار است تا در سایر شهرهای کم برخوردار جنوب غرب خوزستان نیز خدمات درمانی ارائه دهند.

شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین استقبال از این گروه جهادی گفت: پس از غربالگری بیماران در مرحله دوم سفر این گروه بیمارانی که نیاز به عمل جراحی دارند، توسط اعضای هیات علمی و اساتید بزرگی از سراسر کشور در بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان جراحی می شوند.

نوراله طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان نیز مدت زمان حضور این گروه جهادی در شادگان را 3روز اعلام کرد وگفت: در این 3روز ویزیت و معاینه صورت گرفته و در صورت نیاز به اعمال جراحی این عمل‌ها حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول در گروه جهادی اعزام شده به این شهرستان پزشکان متخصص رشته‌هایی مثل دندانپزشکی، اورولوژی، کلیه و مجاری ادراری، چشم و زنان در این مدت در گروه جهادی یادشده خدمات‌رسانی می‌کنند.

پیش از این چند گروه جهادی با هدف انجام خدمات پزشکی برای شهروندان به شهرهای جنوب غرب خوزستان اعزام شدند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.