داوود سید عباسی گفت: تیم پدیده روی غفلت گل دریافت کرد و استحقاق باخت برابر تیم مس رفسنجان را نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم فوتبال پدیده مشهد با شکست برابر تیم مس رفسنجان از گردونه رقابتهای جام حذفی فوتبال کنار رفت.

سید داوود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: لزوما تیمی که در بازی بهتر است نباید همیشه برنده شود. با تمام احترامی که برای مس قائل هستم باید بگویم تیم ما خیلی بهتر بازی کرد. فقط روی یک غفلت گل دریافت کرده و نتیجه را واگذار کردیم. بچه‌ها با تمام توان خود جنگیدند و تیم ما مستحق شکست نبود.

درباره مشکلات تیم پدیده بگویید؟  

یقین بدانید این مشکلات همیشگی است و تا پایان فصل وجود دارد. درست ۲۴ ساعت قبل از هر بازی پدیده مشکلی برای تیم ما درست می‌شود. یک روز خبری کذب بیرون داده و دیروز هم مصاحبه‌ای کردند. البته تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا آرامش پدیده به هم نریزد هرچند شرایط خیلی سخت بود، اما بچه‌های ما نشان دادند با این حرف‌ها ذهن‌شان به هم نمی‌ریزد. باید درباره برخی دوستان و مسئولان استان خراسان رضوی که از بد روزگار یکی از آن‌ها دوست خودم است صحبت کنم.  

درباره انتقاد از مربیگری تان چه نظری دارید؟  

برخی دوستان می‌گویند من به تیم لیگ برتری چسبیده‌ام، اما اصلاً این گونه نیست. شاید برخی دوستان آرزوی شان نشستن روی نیمکت لیگ برتری باشد، اما پس از جدایی از پدیده برای مربیگری به تیم دیگری نرفتند. آن‌هایی که ادعا دارند چرا در جایی به جز پدیده مربیگری نکردند؟ اگر هم به این تیم آمدید و مربیگری کردید خودم از شما چنین درخواستی داشتم.  در آن زمان باور نمی‌کردید به پدیده بیایید وقتی تیم را تحویل‌تان دادند به لکنت زبان افتادید، اما اکنون مصاحبه می‌کنید؟!  

آیا تعامل بین باشگاه پدیده و  مسئولان خراسان رضوی وجود دارد؟  

اگر قرار است تعاملی باشد نباید ۲۴ ساعت قبل از بازی چنین صحبت‌هایی مطرح شود و اخباری کذب بیرون بیاید. اگر نیت تعامل است نباید این اتفاقات بیفتد. همیشه سعی می‌کنیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برای هر مسابقه آماده کنیم، اما ۲۴ ساعت قبل از بازی علیه تیم ما مصاحبه کرده یا خبری علیه پدیده را در بوق و کرنا می‌کنند. از این دست مسائل در چند هفته‌ای که به پدیده آمده‌ام خیلی زیاد بوده است. البته سعی داریم با یک بازی خوب جواب این حرف‌ها را بدهیم، اما این حواشی دست از سر ما برنمی‌دارد.

علت ناکامی تیم پدیده در لیگ برتر و جام حذفی چیست؟  

برخی مواقع گل‌های عجیبی می‌خوریم. این گل‌ها هم از روی بدشانسی است، اما دوستان تلاش می‌کنند تمرکز پدیده را بر هم بزنند با این وجود ما سعی داریم تمرکزمان به هم نخورد.  می‌خواهیم مقابل تیم‌های خوب بازی خوبی انجام دهیم. برای بازی امروز نمی‌توانم هیچ ایرادی از شاگردانم بگیرم زیرا عالی کار کردند.  

شانس تیم پدیده برای ماندن در لیگ برتر را چقدر  پیش بینی می‌کنید؟  

 هیچ چیز غیر ممکن نیست. یک سال با شرایطی شبیه به این یا حتی بدتر همراه ابومسلم در لیگ برتر ماندیم. اگر مسئولان استان دوست داشته باشند و بخواهند این تیم در لیگ برتر بماند مسئولان پدیده هم تمام تلاش خود را می‌کنند. برای این که استان خراسان نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد همه باید دست به دست هم بدهیم.

درباره اعتراض به گل مس رفسنجان بگویید؟  

تصور ما این بود که گل آفساید است به همین دلیل اعتراض کردیم، اما بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد گل آفساید نبود و از داور معذرت‌خواهی می‌کنیم.

لغو اردو‌های برون مرزی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

  این موضوع فرقی به حال تیم پدیده ندارد. تیمی مثل مس رفسنجان باید نگران لغو این اردو‌ها باشد.

آیا دلیل لغو سفر‌ها کرونا یا امیکرون است؟

در جریان این مسائل نیستم. هر تیمی اردو‌های برون‌مرزی زیادی داشته باشد و بازی‌های دوستانه زیاد خوبی برگزار کند می‌تواند کیفیت خودش را بالاتر ببرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار