فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به قدرت نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - سردار پاسدار محمد پاکپور در آیین معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان پیام اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده‌اند.

رشادت‌های رزمندگان استان در قالب تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، کارنامه این یگان در عرصه‌های مختلف دفاع از امنیت کشور در مرز‌های شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور مایه افتخار است.

تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) یکی از یگان‌های به نام سپاه در دوران دفاع مقدس بود و در عملیات‌های بزرگ، سردار خرازی و دیگران در لشگر ۱۴ امام حسین (ع) و سردار کاظمی در لشگر زرهی ۸ نجف اشرف، تلاش می‌کردند تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) در جناح آن‌ها قرار گیرد، اطمینانی که فرماندهان از شجاعت و رشادت رزمندگان این تیپ داشتند افتخاری برای پیشکسوتان چهارمحال و بختیاری است.


بیشتر بخوانید


ایجاد امنیت پایدار و به موازات آن ایجاد زیرساخت‌های لازم، بومی‌سازی امنیت با سازماندهی نیرو‌های محلی، رفع خلاء‌های مرزی و کمک به مرزنشینان و رفع محرومیت از مناطق مرزی، پنج موضوع و محور اساسی برای یگان‌های نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت‌های محوله است.

با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان هم پیام اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را دریافت کرده‌اند.

دشمنان به قدرت نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند.

ما هر روز باید نسبت به روز قبل قدرتمندتر شویم و قدرت فقط به تجهیزات نیست، موشکی، زیردریایی، زرهی، پهپاد و باید کار خود را انجام دهند، اما ابزار تنها کارآیی ندارد و آنچه به ابزار ماهیت و کیفیت و اثرگذاری بیشتر می‌دهد، آمادگی معنوی نیروی انسانی و رزمندگان است.

در کنار اقتدار نیرو‌های مسلح، خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها وظیفه مهم دولتمردان است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار