سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان با حضور جمعی از مسئولان استان و برترین تولیدکنندگان حوزه این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از برگزاری این نمایشگاه‌ها در پنج سالن بهار، سرو، نرگس، ملاصدرا و حافظ خبر داد و گفت بیش از ۱۴۰ مشارکت کننده از سراسر نقاط کشور در فضایی بالغ بر ۱۸ هزار مترمربع به ارائه آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

علی فرهادی گفت: نقش نمایشگاه‌ها برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی، فروش و برندسازی بسیار حائز اهمیت است و اجتماع واحد‌های تولیدی در یک زمان و مکان خاص علاوه بر معرفی توانایی‌ها و ظرفیت‌ها، موجب رونق کسب و کار، اشتغال زایی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

او گفت: برگزاری نمایشگاه مبلمان به عنوان یک صنعت زودبازده، اشتغال زا و با ارزش افزوده بالا به رونق تولید، توسعه صادرات غیر نفتی و پیشرفت اقتصادی کشور کمک می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس با اعلام اینکه برای برگزاری این نمایشگاه تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در ورودی سالن‌ها کد ملی بازدیدکنندگان از سامانه وزارت بهداشت و درمان استعلام می‌شود و فقط افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

او گفت: همچنین جهت مدیریت تعداد افراد حاضر در سالن‌ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت، این نمایشگاه سانس بندی شده است.

فرهادی گفت: روزانه دو سانس از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۲۰ و از ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰ برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، به آدرس WWW.FARSFAIR.IR مراجعه کنند.

فرهادی گفت: نمایشگاه مبلمان با حمایت و نظارت مستقیم اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان شیراز برگزار می‌شود و بازدید کنندگان جهت خرید از این نمایشگاه هنگام انعقاد قرارداد فقط ۲۰ درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به صورت صحیح و سالم پرداخت می‌کنند.

او گفت: تمامی علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از روز سه شنبه مورخ ۲۸ دی ماه تا روز شنبه مورخ ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.