‌گرفتار شدن ۴ نفر در بهمن کارگاه عمرانی آزادراه تهران- شمال/ یک نفر جان باخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از نجات ۳ نفر از ۴ گرفتار در بهمن کارگاه عمرانی آزادراه تهران-شمال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در ساعت ۱:۴۶ بامداد ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ سقوط بهمن در کارگاه قطعه یک آزادراه تهران- شمال، به تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران برای پشتیبانی استان البرز اعلام شد.

به گفته فتحی پس از ارزیابی‌های اولیه مشخص شد سه نفر از عوامل این آزادراه در حین عملیات عمرانی و با وقوع بهمن در محدوده دهانه تونل البرز، حدفاصل خروجی دیزین و کندوان، در زیر بهمن محبوس شدند که بلافاصله عملیات نجات با همکاری و بکارگیری تجهیزات و عوامل مستقر و همچنین مشارکت عوامل هلال احمر البرز و تهران و اورژانس آغاز شد.

او گفت:در این امدادرسانی ۲ نفر از محبوسین نجات پیدا کردند و یک نفر از آن‌ها در مرکز درمانی جان باخت. همچنین یک نفر حادثه دیده حین امدادرسانی این حادثه نیز وجود داشت که در کنار ۲ نجات یافته دیگر، با انجام اقدامات سرپایی به شرایط پایداری رسیدند این عملیات در ساعت ۷ صبح امروز پایان یافت.

از ابتدای آذر تا ۲۵ اسفند جمعا ۴۴ پایگاه امداد و نجات ثابت شهری، پست موقت، کوهستان، مراکز پاسخ گویی اضطراری شهرستانی، مرکز فرماندهی کنترل و هماهنگی عملیات، مرکز پاسخگویی ملی ۱۱۲ و سه تیم واکنش سریع در سراسر استان تهران بکارگیری شدند که روزانه ۲۸۸ نفر و جمعا در طول اجرای کل طرح بالغ بر ۳۳۱۲۰ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب و پزشکان و پرستاران در جاده‌های پرتردد و کوهستان‌های پرحادثه استان تهران حضور خواهند داشت تا در صورت وقوع هرگونه حادثه مرتبطی با ماموریت‌های جمعیت هلال احمر، به امدادرسانی هموطنان حادثه دیده بشتابند.


بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال‌احمر در عملیات برف‌وکولاک و سیل در ۲۶ استان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار