مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -محمد اهلی گفت:پارسال ۱۸۸ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان  منعقد شده  که این آمار یک رکورد برای  صنعتی استان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال‌های گذشته  ۳۴ هکتار زمین صنعتی به متقاضیان برای سرمایه‌گذاری واگذار شده بود که هم اکنون این آمار به  ۶۷ هکتار افزایش یافته و  میزان کل قراردادهای این شرکت هم با سرمایه‌گذاران به بیش از یک هزار و ۴۷۰ قرارداد واگذاری زمین رسیده است.

به گفته اهلی از میان ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران وجود دارد و عملیات آماده‌سازی زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران  در ۲ ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

او همچنین می گوید:طی چند روز گذشته شاهد بارش برف شدیدی در استان هستیم که در کنار خیر و برکات این رحمت الهی، برخی مشکلات را در راه های دسترسی شهرک های صنعتی شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به محض بارش برف، کمیته بحران در شرکت شهرک های صنعتی تشکیل و اقدامات لازم در جهت بازگشایی معابر آغاز شد.

به گفته اهلی برف‌روبی و بازگشایی معابر شهرک های صنعتی برف گیر استان با سرعت بسیار مناسبی به انجام رسیده و  با بازگشایی راه‌های دسترسی، امکان عبور و مرور وسایل نقلیه و کارگران واحدهای تولیدی در اکثر شهرک های صنعتی میسر شده و چرخ تولید واحدهای صنعتی در حال فعالیت می باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.