رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت:یک مادر باردار گرفتار در برف توسط اورژانس همدان به بیمارستان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- دکتر حبیب الله معصومی گفت: یک مادر باردار پس از ساعت‌ها تلاش تیم اورژانس قهاوند (توابع شهرستان همدان) و به رغم بارش سنگین برف و کولاک در محور‌های ارتباطی به مرکز درمانی فاطمیه همدان منتقل شد.

او گفت: بامداد امروز پس از دریافت گزارش مبنی بر آسیب دیدگی (پارگی) کیسه آب یک مادر ۲۱ ساله، تیمی از درمانگاه قهاوند به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: حوالی ساعت سه بامداد امروز نسبت به انتقال این مادر باردار به مرکز استان اقدام شد که پس از طی هشت کیلومتر به علت مسدود بودن راه و درخواست پزشک، تیم اورژانس به درمانگاه قهاوند بازگشت.

معصومی گفت: این مادر باردار ساعت ۶ بامداد امروز و با تلاش چشمگیر نیرو‌های امدادی و اورژانس به مرکز درمانی فاطمیه منتقل شد که وضعیت جسمی وی درحال حاضر مناسب است.

به گفته او  ۵۰۰ نیروی اورژانس استان همدان در طرح امداد زمستانی که از اول آذر آغاز شده برای خدمت رسانی به مصدومان و مجروحان حوادث احتمال در آماده باش کامل هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:  ۶۲ پایگاه اورژانس شامل ۲۴ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه هوایی در طرح امداد زمستانی ۱۴۰۰ استان همدان مشارکت دارند.

به گفته معصومی ۹۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی فرماندهی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و اتوبوس اتاق عمل و یک فروند بالگرد نیز در راستای اجرای این طرح مشارکت دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار