نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی فرودگاه پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی شرکت خدمات هوایی این شرکت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - نادر ثناگو مطلق گفت:  سند جامع نیروی انسانی شرکت خدمات هوایی پیام به سازمان استخدامی کشور ارسال شد که به محض تصویب شدن می‌توان نسبت به اخذ شناسه برای کارکنان فاقد شناسه و برگزاری آزمون برای جذب نیرو با هدف تقویت بدنه کارشناسی شرکت خدمات هوایی پیام اقدام کرد.

او با اشاره به تبدیل وضعیت بیش از ۲۰ نفر از پرسنل از ابتدای سال جاری تا کنون عنوان کرد: هم اکنون روند اداری تبدیل وضعیت نیروی‌های مشمول در پیام در حال انجام است با این وجود برای برخی از نیرو‌ها مشکلاتی در خصوص تبدیل وضعیت آن‌ها به وجود آمده که سبب کند شدن روند تبدیل وضعیت آن‌ها شده است.

ثناگو می گوید: به همین منظور در نشستی که در منطقه پیام برگزار شد، مقرر گردید که با همکاری وتعامل سازنده سازمان امور استخدامی کشور، راهکار‌هایی برای برداشتن موانع با هدف سرعت بخشی به روند تبدیل وضعیت افراد مشمول صورت گیرد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: هدف ما بر این است که از ظرفیت‌های قانونی برای افرادی که شرایط بهره مندی از قوانین استخدامی را دارند به بهترین شکل استفاده شود.

او گفت: همچنین ارتقاء بهره وری وآموزش منابع انسانی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر یکی از موضوعاتی است که در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد، اما در سال ۱۳۷۶ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده‌ای به وسعت ۳۶۰۰ هکتار از اراضی ۱۰ هزار هکتاری فرودگاه بین المللی پیام واقع شده است.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.