نخست‌وزیر اسپانیا نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان را تهدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نواک جوکوویچ پس از اخراج از استرالیا به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا با دردسر جدیدی مواجه شد. جوکوویچ که در کشور اسپانیا زندگی می‌کند از سوی نخست‌وزیر این کشور نیز تهدید شد. پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان را تهدید کرد که در صورت عدم رعایت قوانین بهداشتی نمی‌تواند در این کشور رقابت کند. جوکوویچ هر ورزشی که بخواهد در کشور ما انجام دهد باید قوانین بهداشتی کشور اسپانیا را رعایت کند. نواک جوکوویچ به دنبال از دست دادن گرنداسلم تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۲ به صربستان رفت تا چند روزی در کشورش استراحت کند.

دولت استرالیا پیش‌تر هم اعلام کرده بود که نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان به دلیل دریافت نکردن واکسن کرونا اجازه حضور در خاک استرالیا را نخواهد داشت. بر همین اساس پس از ورود جوکوویچ به استرالیا دولت این کشور او را در یکی از هتل‌های پناهجویان این کشور قرنطینه کرد.

جوکوویچ با توجه به قوانین کرونایی کشور استرالیا نباید محل قرنطینه خود را ترک می‌کرد، اما جوکوویچ با حضور در یکی از پارک‌های استرالیا توسط نیرو‌های نظامی این کشور دستگیر شد و به هتل پارک ملبورن که محل اسکان پناهجویان غیرقانونی است بازگردانده شد. او امشب را در این هتل سپری می‌کند تا در دادگاه فدرال تصمیم نهایی در مورد روادید او گرفته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار