مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف از خدمات امدادی هلال احمر استان همدان استفاده کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی سنجربگی گفت: تیم‌های امداد و نجات از شب گذشته تا کنون به ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف و یخبندان محور‌ها و جاده‌های ارتباطی استان خدمت رسانی کرده اند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

به گفته او همچنین تیم‌های امدادی هلال احمر نسبت به رهاسازی ۹۵ دستگاه خودرو منحرف شده از جاده و گرفتار در برف اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۳۵ نیروی نجاتگر هلال احمر با استعداد ۱۰ دستگاه خودرو با حضور در گردنه‌های «اسدآباد»، «زاغه»، «گرمک» و «گل تپه» به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مسافران و رانندگان خودرو‌های عبوری هستند.

همچنین ۳۴  پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

سنجربگی از اسکان اضطراری ۱۷ مسافر گرفتار در برف و سرما خبر داد .

او گفت: هلال احمر با ۱۹ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت و امداد کوهستان و امداد هوایی و همچنین چهار پایگاه موقت در طرح زمستانی جاده‌های استان همدان مشارکت دارد.

 پلیس راه استان همدان نیز  با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیر‌های ارتباطی و محور‌های کوهستانی استان حضور دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار