عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد از راه‌اندازی تکیه بانوان با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در حسینیه ۳۸ هزار مترمربعی میدان شهدا خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - فاطمه سلیمی گفت: به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تکیه ای برای بانوان مشهدی راه اندازی خواهد شد.

میدان شهدا مرکز تجمعات رسمی مشهد است به همین دلیل و با توجه به احداث حسینیه ۳۸ هزار مترمربعی در جوار مزار شهدای گمنام، پیشنهاد اختصاص بخشی از این حسینیه به تکیه زنان توسط کمسیون ویژه بانوان و خانواده مطرح شد.

او گفت: با موافقت شهردار مشهد بخشی از فضای حسینیه میدان شهدا به تکیه زنان اختصاص خواهد یافت که برنامه‌های فرهنگی و تجمعات تشکل‌ها، هیات‌های مذهبی و بانوان در آن برپا خواهد شد و برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی با هدف ایجاد اشتغال و کارافرینی برای بانوان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و... نیز در این تکیه برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این تکیه باید علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، به معیشت و اقتصاد بانوان کمک کرده و فعالیت‌های اجتماعی و حضور آنان در جامعه را افزایش دهد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.