بانوان فارس در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور ۳ رتبه برتر کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: دو نفر از بانوان این استان در رشته حفظ کل و قرائت پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور رتبه نخست و یک بانوی دیگر نیز در رشته مفاهیم رتبه دوم را کسب کردند.

مصطفی هاشمی گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش مرحله کشوری با حضور ۷ شرکت‌کننده از فارس برگزار شد.

او با بیان اینکه مرحله پانزدهم مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور ۷ شرکت کننده از استان فارس شامل ۲ برادر و ۵ خواهر برگزار شد، گفت: در این مرحله ملی مسابقات قرآن کریم آسیه دهقان از شهرستان شیراز در رشته قرائت رتبه نخست را کسب کرد.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: زیبا زارع مویدی از شهرستان شیراز نیز موفق به کسب رتبه اول این دوره مسابقات کشوری در رشته حفظ کل قرآن مجید شده است.

او گفت: در رشته مفاهیم پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور نیز الهام دادگر از شهرستان داراب موفق به کسب مقام دوم شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مرحله کشوری مسابقات این دوره به دلیل شیوع کرونا بصورت همزمان با سایر استان‌ها در شیراز و شهرستان‌های فارس برگزار و داوری نیز به صورت آنلاین و برقراری ارتباط ویدیوکنفرانسی انجام شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.