مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در استان فارس، پرونده‌ی ۹۶ درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه پالایش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد.

او گفت: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان جهت ثبت درخواست خود می‌بایست به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند. اطلاعات اولیه‌ی ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است.

مدیر کل امداد فارس گفت: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.

او گفت: از ابتدای اجرای طرح مذکور، پرونده‌ی ۲۰۰ هزار و ۱۲۵ خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان فارس در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده‌ی ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ خانوار معادل ۸۰ درصد کل پرونده‌ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.

بذرافشان گفت: همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده ۱۵۸ هزار و ۴۴۰ خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۸ پرونده معادل ۹۶ درصد از کل پرونده‌های مستمری بگیران، پالایش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار