معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر گفت: آمادگی کامل و همه جانبه در مقابله با وقوع احتمالی پیک سویه جدید کرونا اومیکرون ضرورت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عکرش گفت: بازدید‌های مشترک مرکز بهداشت، ادارات صمت و تعزیرات برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تداوم داشته باشد.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر رهگیری‌ها و بازرسی‌ها با همان حدت و شدت گذشته صورت گیرد.

محمد شنبدی گفت: اینک انتظار داریم با توجه به احتمال وقوع پیک سویه جدید کرونا (اومیکرون) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و همچنین با تزریق سه نوبت واکسن کووید ۱۹، حوزه و کادر سلامت را یاری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر می گوید: حوزه سلامت شهرستان به عنوان قطب درمانی جنوب غرب با همکاری صنایع منطقه علاوه بر مدیریت پیک‌های گذشته کرونا، پذیرای بیماران شهرستان‌های همجوار نیز بود و خدمات درمانی لازم را به مراجعین ارائه نمود.

این مقام مسئول گفت: کلیه ادارات، سازمان‌ها نهاد‌ها و ارگان‌های عضو این ستاد ضروری است آمادگی لازم را برای مقابله با وقوع احتمالی سویه جدید ویروس کرونا را داشته باشند.

با شیوع کرونا ویروس شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا تنظیم و به همه ابلاغ شد و نظارت‌های بر رعایت آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.