رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توسعه مشاغل خانگی، تحولی در اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - نشست هماهنگی بخش کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان، رئیس بنیاد برکت، معاونین جهاد کشاورزی، مدیران ادارات تابعه، ستادی و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست با اشاره به اشتغالزایی طرح‌های کوچک مقیاس گفت: با توجه به اقلیم هوایی و ظرفیت‌های نیروی انسانی در استان، با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در بخش مشاغل خانگی، تحول چشمگیری در اشتغال صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان دامپرور و کشاورزی است سرمایه گذاری در بخش تولیدات دامی نظیر مرغ تخم گذار، طرح ترکیب دام نژاد لری بختیاری و تکمیل زنجیره تولید و برند سازی از اهمیت بالای برخوردار است.

صنایع تبدیلی حلقه مفقوده بخش کشاورزی این استان است با توجه به تولید ۲ هزار تن شیر مازاد بر نیاز در استان، کشت گیاهان دارویی و بادام نیازمند راه اندازی صنایع تبدیلی هستیم تا از خام فروشی در این بخش جلوگیری شود.

سرمایه گذاری ستاد در پروژ‌های نیمه تمام تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی استان تحول عظیمی در بخش اشتغالزایی و تولید این استان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار