باشگاه خبرنگاران جوان قم -بهرامیان، مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به قم به تشریح فعالیتهای ستاد ارتباط مردمی سفر رئیسی جمهور به قم پرداخت و گفت:در سفر دو روزه رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیئت دولت به قم، کارکنان دستگاههای اجرایی در قالب سامانه ارتباطات دولت و مردم با شماره تلفن ۱۱۱ درخواستهای مردمی را ثبت و برای پیگیری به دستگاههای مسئول ارجاع دادند.
او با بیان این که ۲۶ هزار تماس مردمی توسط کارکنان در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه و جمعه نهم و دهم دی ثبت شده است،می گوید: در هر نوبت ۳۰۰ نفر از کارکنان دستگاههای اجرایی از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مردم بودند.
به گفته بهرامیان درخواست تسهیلات، کمک بلاعوض، مددکاری و بهزیستی، عمرانی، قضایی و مباحث اشتغال از محورهای اصلی درخواستهای مردمی بوده است.
مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور ادامه روند کار در پیگیری نامههای مردمی را از روز شنبه تاریخ یازدهم تا چهارشنبه ۱۵ دی ماه در دو نوبت و در هر نوبت توسط ۳۰۰ نفر از کارکنان دستگاههای اجرایی اعلام کرد و گفت: پس از ثبت درخواستهای مردمی پیامک تایید و کد رهگیری به شماره تلفن همراههای اعلام شده ارسال و همه درخواستها در چارچوب ضوابط و به نوبت در حال پیگیری است.
مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور از ثبت ۸۰ هزار نامه مردمی مرتبط با سفر رئیس جمهور و ارجاع ۵۰ هزار نامه مردمی به دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: درخواست تسهیلات، کمک بلاعوض، مددکاری و بهزیستی، عمرانی، قضایی و مباحث اشتغال از محورهای اصلی درخواستهای مردمی بوده است.
انتهای پیام/ش