رئیسی گفت: ویروس اُمیکرون به شهرستان هندیجان نیز سرایت کرده و در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی ممکن است وضعیت نگران کننده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - داود رئیسی گفت: در برخی از ادارات و سازمان‌ها و حتی بانک‌های شهرستان شاهد هستیم که برخی از مردم با حضور در این ادارات در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حتی استفاده از ماسک خسته هستند.

او آمار واکسیناسیون در شهرستان هندیجان را ۶۳ درصد دانست که باید به ۸۸ درصد افزایش یابد.

مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان از مدیران باشگا‌های ورزشی، رستوران‌ها و رانندگان خودرو‌ها خواست اُمیکرون را جدی گرفته و میزان استفاده از ماسک را افزایش دهند.

به گفته رئیسی استفاده از ماسک میان شهروندان اکنون به ۴۰ درصد کاهش یافته که در صورت ادامه این روند شاهد افزایش مبتلایان خواهیم بود.

این مقام مسئول متذکر شد که باید اکیپ‌های تست موقت را در سطح شهرستان و بازار و در بین صیادان و ملوانان که به دریا سفر می‌کنند راه اندازی نمائیم.

داود رئیسی در خصوص سفر صیادان و ملوانان از طریق گمرک در بندر سجافی و بندر بحرکان، شیلات و تعاون‌های صیادی گفت: طبق مجوز خروجی و ورودی به اسکله و همچنین بر اساس قوانین بهداشت و سلامت درمان این قشر می‌بایست واکسن دز سوم را زده و اگر دریافت نکرده باشند مجوز برای آنان صادر نگردد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.