معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: ثمره اقدام‌های موثری که در پارس جنوبی صورت گرفته، رفاه اجتماعی را برای شهروندان ایرانی به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، مصطفی علی‌اصغرپور در سفر به شهرستان‌های عسلویه و کنگان از طرح‌های در حال توسعه این شرکت بازدید کرد.

او همچنین در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد، با قدردانی از زحمات تلاشگران صنعت گاز در پارس جنوبی گفت: ثمره اقدام‌های موثری که در این حوزه انجام شده، رفاه اجتماعی را برای شهروندان ایرانی به دنبال داشته است.

 معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور، همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی کشور در انجام مطلوب‌تر ماموریت‌های محوله این سازمان را منجر به شکوفایی بیشتر و حفظ عزت ایران دانست.

علی‌اصغرپور گفت: سازمان بازرسی کل کشور همسو با برنامه‌ها و طرح‌های ظرفیت‌سازی برای افزایش و پایداری تولید گاز در این حوزه ایستاده است تا با رویکردی مبتنی بر نظارت پیشگیرانه، در مسیر عمل به قوانین و حرکت در چارچوب‌های تعریف‌شده گام برداشته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.