دانستنی فناورانه؛

نحوه جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانال‌ و گروه‌های تلگرام

اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان تنظیمات اضافه کردن به گروه یا کانال در تلگرام را تغییر داد، این خبر را بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان - پیام رسان تلگرام یک برنامه پیام رسانی محبوب در دنیا است که برای iOS، اندروید و رایانه‌های شخصی در دسترس است و کاربران بسیاری دارد.

به گزارش سایت hpcigar، گروه‌ها و کانال‌ها روشی عالی برای تعامل همزمان با بسیاری از کاربران تلگرام است و به‌ طور پیش‌ فرض حساب شما واجد شرایط اضافه شدن خودکار به گروه‌ها و کانال‌ها است، مگر اینکه تنظیمات را تغییر دهید و اجازه ندهید که افراد بتوانند شما را در گروه‌ها و کانال‌ها عضو کنند.

در این خبر به صورت مرحله به مرحله به شما نشان خواهیم داد که چطور می‌توان تنظیمات اضافه کردن به گروه و کانال را در تلگرام تغییر داد.

تغییر تنظیمات تلگرام

 تنظیمات تلگرام

 تنظیمات گروه تلگرام

  • مرحله ۱. برنامه تلگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید.
  • مرحله ۲. وارد بخش تنظیمات شوید.
  • مرحله ۳. در منوی تنظیمات، روی زبانه حریم خصوصی و امنیت ضربه بزنید.
  • مرحله ۴. در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت، روی گزینه‌های "گروه‌ها و کانال‌ها" در زیر تب Privacy ضربه بزنید.
  • مرحله ۵. گزینه "My Contacts" را انتخاب کنید. با این کار فقط مخاطبین شما می‌توانند شما را به کانال یا گروهی اضافه کنند.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
رضا
۰۱:۴۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
من متوجه شدم که حالا یا بد افزار یا ربات به جای من عمل میکنه ..حتی bio رو هم تغییر داده بود ، و از طرف من بقیه رو به گروه های مختلف add میکرد ... این بود که دنبال این بودم از چه طریقی به تلگرام من وصل میشن ...تا اینکه متوجه شدم توی قسمت privacy یه گزینه هست به نام show all session اگه وارد این منو بشید تمام دستگاه هایی که به تلگرام شما وصل هستن رو نشون میده ...یکی ش که دستگاه خود شما هست یا تلگرام دسکتاپ و یا مدل اندروید یا آیفون گوشی تون رو نوشته بقیه رو حذف کنید و در آخر هم برای ورود به تلگرامم رمز گذاشتم... خلاصه که گفتم این روش رو خدمت تون بگم تا اگه کسی لازم داشت از این روش هم امتحان کنه ...