مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: ویزیت پزشکان باید در شورای عالی بیمه تعیین شود و پس از تصویب هیئت وزیران ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - لاری پور گفت: سازمان نظام پزشکی برای اولین بار قیمت تمام شده خدمات پزشکی را جهت آگاهی مسئولان اعلام کرده است تا فاصله بین تعرفه واقعی پزشکان و تعرفه اعلامی دولت مشخص شود.

صبح امروز خبری به نقل از سالاریان، معاون سازمان نظام پزشکی مبنی بر ویزیت ۸۵ هزار تومانی پزشک عمومی، ویزیت ۱۲۰ هزار تومانی پزشک متخصص و ویزیت ۱۶۰ هزار تومانی پزشک فوق تخصص در سال ۱۴۰۱ منتشر شده بود.

سالاریان گفته بود: با توجه به تورم ۴۵ درصدی و هزینه استهلاک تجهیزات پزشکی و بخش حرفه‌ای، برآورد کارشناسان سازمان نظام پزشکی برای سال ۱۴۰۱ این بود که قیمت تعرفه‌ها حداقل ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۸ دی ۱۴۰۰
تو واقعا فکر کردی تجهیزات مطب چوب بستنیه؟!
تو مطب به متخصص چشم ۴-۵ملیارد تجهیزات خوابیده
تو مطب متخصص گوش حلق بینی ۳-۴ملیارد تجهیزات خوابیده
تو مطب متخصص مغزواعصاب ۲ملیارد تجهیزات هست
عمر مفید تجهیزات پزشکی کمتر از ده‌ساله هر جند سالم ایراد جزیی پیدا میکنه و با فیمت دلار باید تعمیر بشه
همون گوشی پزشکی و همون چیزایی باش گوش میبینن و چشمو میبینن و قند میگیرن و اکسیژن میگیرن و فشار میگیرن و چکش رفلکس و وسیله معاینه زنان هر کدوم ۴-۵ملیون قیمتشونه که تا نداشته باشی حتی یه مریضم نمیتونی ببینی چه برسه به هزینه تخت معاینه و مبل و صندلی و‌منشی و هزینه برق و مالیات و هزینه اجاره ملک تجاری که ماهانه سر به فلک میزنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
q
۰۸:۱۴ ۲۹ دی ۱۴۰۰
ای دادا حالا میتونی یکار کنی مردم واقعیت خودشون نشون بدن هر شب دزد بیاد مطبها این وسایل قسطی ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۹ دی ۱۴۰۰
یعنی دکترها بدون تجهیزات چند میلیاردی عُرضه ندارند بیماری را تشخیص بدهند؟ بله برای حالتهای بسیار حساس و بسیار نادر وجود دستگاه های تشخیصی لازمه ولی در حال معمول دکتر باید از علمش استفاده کند. درغیراینصورت بهتر نیست مدرکشان در فاضلاب بیاندازند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۹ دی ۱۴۰۰
دکتر عمومی چی؟ اون چه دستگاه های میلیاردی نیاز داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
از بس از زیر مالیات در رفته اند به پول کم راضی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۲:۱۲ ۲۸ دی ۱۴۰۰
در گذشته از هر 20 مراجعه کننده به پزشک یک نفرپول نداشت وپزشکان برای حفظ ابرو فرد و...کمک میکردند اما در حال حاضر همه راست و دروغ خودشان ذی حق میدونن و به تکدیگری جمعی روی اوردند که موجب این شده که پزشکان دیگر کاری به این مسایل که مربوط به دولت ونهادههای njoهست ندارند و در توانشان هم نیست و دولتها هم برای اینکه برای درمان هزینه نکنن جلوی رشد متعادل با تورم ویزیت گرفتند که به جاهای ناجوری رسیده حالا ان کسانیکه خراب کردن خودشان باید مشکل حل کنن.اگر پزشک نباید در تعیین ویزیت نقش داشته باشد دولت و مجلس و بیمه هم نباید نقش داشته باشند چون ذینفع هستند.
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۲:۲۴ ۲۷ دی ۱۴۰۰
حقوق کارمند و کارگر بدبخت چی ؟ پزشکان کم پول پارو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۷ دی ۱۴۰۰
استهلاک تجهیزات یعنی چی؟! دکتر باید اگر علمی داره توی مغزش باشه نه توی تجهیزاتش؟ برای خیلی از دکترها اصلا تجهیزات زیادی لازم نیست!؟ مگه یه تخت و دستگاه فشارخون و چندتا چوب‌بستنی در طول سال چقدر مستهلک میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۱ ۲۷ دی ۱۴۰۰
این تورم فقط برای پزشکان است وشامل بقیه مردم نمی شود.