مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: هزار و ۴۱۰ شهر کشور، شهردار دارند که از این تعداد، ۵۴ شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- صمیمی مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی شهر و روستا در وزارت کشور در مراسم معارفه نادر نوروزی شهردار کرمانشاه گفت : طبق ماده ۹۰ قانون شورا‌ها بر فعالیت‌های شهرداران توسط هیات تطبیق متشکل از فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان و یکی از اعضای شورا نظارت می‌شود و هیات حل اختلافی نیز در سطح شهرستان و مرکز کشور نیز بر اختلافات رسیدگی می‌کنند.

طبق ماده ۸۰ قانون شورا‌ها ۴۰۰ نوع خدمت در قالب ۳۴ شرح وظیفه برای شهرداری‌ها تعریف شده که نشان از اهمیت و جایگاه مهم توجه به شهرداران است.

نادر نوروزی معارفه شد

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت : نادر نوروزی با کسب آرا همه اعضای شورای شهر توانست سکان مدیریت کلان شهر کرمانشاه را به دست بگیرد این نوید بخش مدیریت شهری همراه و همدلی این دیار است.

رسول آزادی گفت: شورای اسلامی شهر کرمانشاه پس از استعفا «سعید طلوعی» به خاطر حساسیت و اهمیت موضوع انتخاب شهردار جلسات متعددی برگزار کرد و پس از بررسی رزومه کاری بیش از ۴۰ نامزد برای مدیریت شهرداری در نهایت نگاه اعضای شورای شهر کرمانشاه معطوف به دکتر نادر نوروزی شد.

خوشحالیم که اعضای شورای شهر کرمانشاه با همدلی شهردار را انتخاب کردند و تا زمانی که شهردار در مسیر توسعه شهر و مدار قانون و مصوبات پارلمان محلی حرکت کند یاور و پشتیبان آو خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.