مدیر کل بهزیستی فارس ضمن بازدید از منازل مددجویان سیل‌زده لارستان از آسیب و ایجاد خسارت برای ۱۳۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدصادق کشفی نژاد به همراه مدیر کل بحران بهزیستی کشور به مناطق سیل زده لارستان سفر کردند و در جریان تلاش‌های انجام شده برای امدادرسانی و جبران خسارت سیل زدگان قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی فارس گفت: در پی وقوع بارندگی و سیل در بخش بیرم لارستان تعداد ۳۷ خانوار از مددجویان دچار خسارت شده اند و در بخش چاهورز لامرد ۹۸ خانواده تحت پوشش گرفتار خسارت ناشی از سیل هفته گذشته شدند.

او با بیان اینکه اکثر خسارت‌ها مربوط به خانه‌های خشتی، گلی و آبگرفتگی منازل بوده است، گفت: آسیب‌ها نشست سقف خانه، کف اتاق ساختمان ها، خرابی دیوار حیاط خانه و خسارت به وسایل برقی، ضروری و مصرفی مددجویان را در بر می‌گیرد.

کشفی نژاد گفت: عمق خسارت‌ها بالا است، اما دغدغه‌ی ما تسریع امدادرسانی و جبران خسارت‌ها است و تمام تلاش و مساعدت خود را برای تسکین آلام مردم و مددجویان سیل زده تحت پوشش به کار خواهیم بست.

مدیر کل بهزیستی فارس گفت: در بازدید‌های قبلی لیست مددجویان آسیب‌دیده توسط تیم‌های محب و تیم‌های مددکاری بهزیستی تهیه شده است و از تمام ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خود برای کاهش درد‌های مردم سیل زده استفاده میکنیم.

کشفی نژاد با ابراز همدلی با مردم سیل زده جنوب استان و مددجویان آسیب دیده پای صحبت ایشان نشست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری، هماهنگی و پای کار بودن همه ارگان‌های درگیر منازل مددجویان به زودی بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.