رئیس شورای شهر بوشهر گفت: ۲ خیابان جدید برای این شهر یکی از موزه دریانوردی تا تنگک و دیگری از صلح آباد تا بزرگراه امام علی تعریف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- جعفر پورکبگانی گفت: پایگاه دریایی ارتش در بوشهر در حال دریافت مجوز از تهران هستند تا در زمین‌های در اختیار این نهاد نظامی، ۲ مسیر  جدید برای بوشهر ایجاد شود؛ یکی از موزه دریانوردی تا تنگک و یکی از پشت کارخانه وزیری در صلح آباد تا برگزاره امام علی. این دو جاده نقش مهمی در پدافند غیر عامل این شهر خواهند داشت.

او که در پنجمین نشست مردمی شورا در قالب پویش ۴۸ جلسه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد، در مسجد حضرت زینب (س) کوی تنگک سخن می‌گفت، ادامه داد: مشکلات زیادی در محله‌ها وجود دارد. به طور مثال، به دلیل اینکه در تفکیک‌ زمین، سهم شهرداری دیده نشده است، برخی از ساکنان این محلات دچار مشکل شده‌اند. اگر قبل از تفکیک، سهم فضای سبز، خدماتی و آموزشی مشخص می شد امروز با این مسائل مواجه نمی‌شدیم.

رئیس شورای شهر بوشهر معتقد است، تحویل جاده نیروگاه که مشکل دفع آب‌های سطحی دارد، اشتباهی بود که شهردار وقت انجام داد.

به گفته پورکبگانی،  ساخت کانال دفع آب‌های سطحی تنگک‌ها ۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که قرار است در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ شود.


بیشتر بخوانید


او نوید روزهای بهتر را برای بوشهر داده و گفته است، در بودجه سال آینده ۳ طرح شاخص بالای ۱۵۰ میلیارد تومان تعریف خواهد شد. فعال شدن کارخانه آسفالت و کارگاه تولید سنگ جدول و مصالح، فعال شدن میدان میوه و تره‌بار، آزادسازی ۱۳.۵ هکتار اراضی زندان بوشهر با توجه به انتقال زندان به خارج از شهر و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری هم از مهمترین اتفاقاتی است که مقدمات آن در حال فراهم شدن است.

در این نشست جمعی از اهالی محله‌های تنگک نیز مشکلاتشان را در زمینه آسفالت کوچه‌ها و معابر، کمبود فضای سبز و تفریحی، شبکه جمع آوری فاضلاب، کانال دفع آب‌های سطحی، کمبود مرکز آموزشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز مطرح کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۷ دی ۱۴۰۰
اميدوارم نیروی دریایی موافقت نکنه