دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور روز دوشنبه به میزبانی تربت‌حیدریه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - رئیس هیات والیبال تربت‌حیدریه گفت: مسابقه‌ دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور که به میزبانی تربت‌حیدریه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود، تا فردا ادامه دارد و چهار تیم خراسان رضوی، مازندران، کردستان و چهارمحال و بختیاری از گروه هشتم نیز در آن حضور دارند.

احمد رضوی گفت: در این رقابت‌ها خراسان رضوی با پنج تیم شرکت دارد که ۲ تیم آن شامل مهرثامن و ستارگان درخشان از تربت‌حیدریه هستند.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در قالب هشت گروه به طور همزمان در هشت شهر کشور در حال انجام است و در این رقابت‌ها ۳۲ تیم حضور دارند و دور رفت آن‌ها نیز دی ماه امسال برگزار شد.

رئیس هیات والیبال تربت‌حیدریه  معتقد است، در مسابقه‌هایی که ما میزبان هستیم تیم مهرثامن حضور دارد و تیم دیگر ما در گروه یکم نیز به عنوان دیگر نماینده استان خراسان رضوی هم اکنون در فریدون‌کنار با تیم‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و مازندران در حال رقابت است.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.