معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا گفت: دلیل رکود ۹ واحد شهرک صنعتی مشکلات مالی و شراکتی بوده و تلاش فرمانداری این است که مشکلات واحدهای راکد طی رایزنی با بانک ها و سایر مراجع ذیربط رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - علیرضا فیروزی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا گفت: شهرک صنعتی فسا هم اکنون از زیرساخت های لازم مانند برق ، گاز ، مخابرات، آسفالت، بولوار و خیابان، فضای سبز و شبکه فاضلاب برخوردار بوده و تنها مشکل موجود تامین آب با هزینه زیاد است.

او گفت: تامین آب شهرک صنعتی با توجه به خشکسالی های اخیر و خشک شدن چاه شهرک مهمترین شاخص در جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی فضای شهرک است.

فیروزی گفت: سرمایه گذاری در بخش بازیافت زباله ها به عنوان یک فرصت مناسب می تواند تاثیر بسزایی در روند توسعه ایفا کند که این موضوع باید با جدیت توسط اعضای شورای شهر فسا و شهرداری عملی شود.

فرماندار ویژه فسا گفت: در شرایط فعلی دستگاه های اجرایی شهرستان نهایت همکاری و حمایت را در زمینه ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی به عمل آورده اند.

او گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم سرمایه گذارانی را که به استان مراجعه می کنند ترغیب به سرمایه‌گذاری کنند تا در شهرستان فسا به نقطه هدف و مطلوب که ایجاد اشتغال است برسیم.

فیروزی گفت: شهرک صنعتی فسا  برای یک هزار و  ۳۰۰ نفر ظرفیت اشتغال ایجاد کرده است و هم اکنون دارای ۶ واحد فعال،  ۹ واحد  راکد و ۱۲ واحد در حال ساخت است.

فرماندار ویژه فسا  گفت: واحدهای فعال در شهرک صنعتی فسا شامل واحدهای خوراک دام ، کابینت سازی ، سردخانه، سبد زنی ، نایلون و فوم  هستند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار