رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان خراسان رضوی از اولویت بندی جهت تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی-درمانی در مناطق کم برخوردار تربت جام خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مصطفی رضایی گفت: در مناطق کم برخوردار اولویت‌ها جهت تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی-درمانی لحاظ خواهد شد تا هر سریعتر شاهده رفع بخشی از محرومیت‌ها در این مناطق باشیم.

او گفت: هدف از سفر به تربت جام در جهت اهداف وزارت بهداشت در خصوص بررسی و ارتقای خدمات سلامت و بازدید از مناطق کم‌برخوردار، عرض خدا قوت به همکاران دانشکده‌علوم‌پزشکی، بررسی میدانی از روند ارائه خدمات سلامت و بررسی طرح های عمرانی و زیرساخت‌های ارائه خدمات در این منطقه بود.

در بررسی‌های انجام شده از دانشکده و مناطق تحت پوشش آن مشخص است که دانشگاه علوم پزشکی تربت جام جزو دانشگاه‌های سرآمد است که در همه مباحث مرتبط با حوزه سلامت، کنترل و پیشگیری بیماری کرونا به نحوه خوب و مطلوبی ارائه خدمات می‌دهد و اگر خدای نکرده شاهد پیک جدیدی از بیماری باشیم این دانشگاه پاسخ مناسبی برای مقابله بیماری خواهد داشت.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در روستای کاریز نو کلالی بودیم، این مرکز با حمایت وزارت بهداشت و تلاش‌ها و زحمات دانشکده احداث و راه‌اندازی شده که جمعیت قابل توجهی از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره مند می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.