فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از کشف کلاهبرداری با ترفند واریزی به وجه نقد حساب شهروندان تحت حمایت یکی از ادارات و نهاد‌های دولتی در سیروان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -سرهنگ هــادی گنــدمی گفت: در پی مراجعت و طرح شکایت یکی از شهروندان از توابع بخش مرکزی سیروان دال بر کلاهبرداری اینترنتی با ترفند واریز کمک هزینه اختصاصی به شهروندان تحت حمایت نهاد‌ها و ادرات مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های پلیس مشخص کرد فردی ناشناس با تماس تلفنی، خود را از کارکنان یکی از ادرات دولتی معرفی کرده و چنین وانمود کرده است که مخاطبش مستحق دریافت وجه میلیونی از طرف نهاد تحت حمایتی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: این کلاهبرداری با کشاندن طعمه‌های خود به پای دستگاه‌های عابربانک با ترفند‌های خاص از حساب بانکی طمه خود مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برداشت می‌کند.

او با هشدار به خانواده‌ها و مردم گفت:به هیچ وجه فریب این نوع کلاهبردار‌های را نخورید و به یاد داشته باشند برای اخذ هر گونه وجه نقد و یا جایزه نیاز به رفتن پای دستگاه عابربانک و در اختیار قرار دادن اطلاعات همچون تاریخ انقضاء کارت ccv۲ و رمز‌های پویا، رمرز دوم هیچ کارت عابر بانکی نیست.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.