به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و مشکلات تردد برخی مدارس استان کرمان تعطیل اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ، به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش در سطح استان با توجه به هماهنگی صورت گرفته با فرمانداران  شهرستان‌ها امروز دوشنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ مدارس تعدادی از شهرستان‌ها و مناطق استان به شرح زیر تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد انجام می‌شود.

آموزش حضوری در مدارس شهرستان‌های جیرفت، عنبر آباد، کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان و قلعه گنج در دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

مدارس بخش لاله زار و روستای شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر با توجه به بارش برف و یخ زدگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

آموزش حضوری در مدارس دوره اول ابتدایی رابر تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی بخش هنزا و دهستان‌های اسکر و سیه بنوییه از توابع شهرستان رابر تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مدارس متوسطه اول و دوم در بخش هنزا و دهستان‌های اسکر و سیه بنوییه از توابع شهرستان رابر با یک ساعت تاخیر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدارسی که امتحانات نهایی دارند، شامل تعطیلی نمی‌باشند و این امتحانات مطابق برنامه برگزار خواهد شد. در ضمن امتحانات داخلی دانش آموزان به زمان دیگری موکول می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار