محمد دهشیری گفت: دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا بهترین منبع اطلاعاتی برای شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکار‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سرپرست فرمانداری شهرستان تفت گفت: استفاده از پتانسیل دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد تا با همکاری و همراهی آنان برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان به‌ خوبی و به‌ صورت متوازن در تمامی نقاط اجرا شود.

او گفت: حجم مشکلات موجود در شهرستان زیاد است و برای رفع آن پیگیری و برنامه‌ریزی درون شهرستانی و برون شهرستانی نیاز است و وضعیت شهرستان از درون با آنچه از بیرون به نظر می‌آید، متفاوت است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت می‌گوید: استفاده از پتانسیل دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد تا با همکاری و همراهی آنان برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان به خوبی و به صورت متوازن در تمامی نقاط اجرا شود.

دهشیری به لزوم برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف شهرستان تفت تأکید نمود.

او گفت: برای انجام امور در شهرستان، برنامه ریزی ضروری است تا از روزمرگی جلوگیری شود و برای برنامه ریزی کسب اطلاعات صحیح در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: برای کسب نتایج بهتر در اجرای برنامه‌ها، ارتباط بین دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی باید با واسطه بخشداری صورت گیرد تا با هماهنگی و همکاری مسائل و مشکلات مرتفع و برنامه‌ها به صورت مطلوب اجرایی شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار