مهم‌ترین اخبار حوادث امروز گلستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.



باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -مهم‌ترین اخبار حوادث امروز گلستان  را در این بسته خبری دنبال کنید.

احتکار روغن گیاهی در بندرترکمن

سرهنگ  محمدعلی کریمی فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: در اجرای طرح مقابله با احتکار کالای‌های اساسی، ماموران انتظامی بخش سیجوال این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق شدند محل دپوی روغن احتکاری را شناسایی کنند.

کریمی می گوید: ماموران پس از هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت از انبار مورد نظر بازدید کردند و  طی آن یک هزار و ۴۴۰ لیتر روغن گیاهی احتکاری کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی بندرترکمن  یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد و  ارزش اقلام احتکاری کشف شده ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۸ دستگاه ماینر در گالیکش

سرهنگ فریدون جهان تیغ فرمانده انتظامی گالیکش گفت: بدنبال کسب خبری مبنی بر نگهداری ماینر در منزل مسکونی واقع در یکی از محلات گالیکش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او گفت:  ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: در این بازرسی تعداد ۸ دستگاه ماینر به همراه لوازم جانبی آن کشف شد.

کشف ۱۴ دستگاه ماینر از ساختمان نیمه کاره در گنبدکاووس

سرهنگ داوود صادقلو   جانشین فرمانده انتظامی گنبد گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک ساختمان نیمه کاره، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته صادقلو  ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل از قبل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق و غیر مجاز را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گنبد با بیان اینکه کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴ تن چلم قاچاق در بندرگز

سرهنگ مهدی مهدوی نیا فرمانده انتظامی بندرگز  گفت: ماموران انتظامی بخش نوکنده حین کنترل خودرو‌های عبوری در پلیس راه به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۴ تن چلم قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: در این راستا یک نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

گیاه چلم از گیاهان کمیاب و با ارزش است که در جنگل‌های هیرکانی در شمال کشور (گلستان، مازندران، گیلان) و اغلب در ناحیه صخره‌های پرشیب و سایه دار می‌روید.

برداشت چلم غیرقانونی است و خرید و فروش آن قاچاق محسوب می‌شود.



انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.