سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از متوقف کردن گسترش مقاومت در کرانه باختری ناتوان است.

باشگاه خبرنگاران جوان - حازم قاسم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین درباره هشدار منابع امنیتی اسرائیل در مورد گسترش مقاومت در جنین، گفت: این نگرانی اسرائیل درباره گسترش مقاومت ثابت می‌کند که مقاومت در کرانه باختری در حال گسترش است و انقلاب واقعی و بزرگ در همه شهر‌های کرانه باختری در حال شعله ور شدن است، هر چند که در شهر جنین بیش از دیگر مناطق علنی شده است اما این شرایط در همه شهر‌های کرانه باختری وجود دارد. اشغالگران با هیچ اقدامی نمی‌توانند این انقلاب را متوقف کنند. 

او درباره موضع گیری مقاومت در برابر احتمال اجرای عملیات نظامی ارتش اسرائیل در جنین اعلام کرد: اشغالگران همواره به تهدید و هشدار علیه حماس، گردان‌های عزالدین القسام و علیه جهاد اسلامی، جبهه مردمی و دیگر گروه‌های مقاومت، ادامه می‌دهند؛ بنابراین این تهدیدات جدید نیست و با هدف ترساندن مردم بیان می‌شود. اما روشن است که مقاومت و ملت فلسطین اهمیتی برای این تهدیدات قائل نیست. صهیونیست‌ها به طور مستمر تهدیداتی را درباره اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، مقاومت در لبنان و سوریه بیان می‌کنند، بنابراین آن‌ها تهدید کردن و تجاوزگری را متوقف نمی‌کنند. اما اگر اشغالگران به اهالی جنین حمله کنند، مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه تماشاچی نخواهد ماند و ما از فلسطینی‌ها در هر جایی که باشند، حمایت خواهیم کرد. ما در مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران به رویارویی مستمر ادامه خواهیم داد تا زمانی که ملت فلسطین و حتی همه محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی پیروز شود و تجاوزگری آن در همه منطقه پایان یابد.

این در حالی است که بازتاب‌های شکست ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز ۲۰۲۱ به نوار غزه همچنان در میان محافل نظامی و سیاسی صهیونیستی ادامه دارد.

آموس هرئیل، تحلیلگر صهیونیست روزنامه هاآرتص در رابطه با حوادث و تنش‌های اخیر در نوار مرزی غزه نیز می‌گوید که تشدید فعالیت‌های جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و تهدیدات اخیر آنان، رویارویی مجدد با غزه در شانزدهمین سال محاصره را نزدیک‌تر خواهد کرد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز اخیرا نبرد شمشیر قدس را نبردی فوق العاده و دارای ابعادی راهبردی برای درگیری‌های آینده با رژیم صهیونیستی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار