معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: باید برای تدوین سند توسعه خدمات الکترونیک به شهروندان در استان تلاش بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - مصطفی خضری امروز در دومین جلسه کارگروه فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان در استانداری اصفهان گفت:تدوین سند توسعه خدمات الکترونیک باید بر اساس سند بالادستی و نقشه راه توسعه دولت الکترونیک تدوین شود.

تدوین سند توسعه خدمات الکترونیک باید بر اساس آسیب شناسی و ترسیم وضع موجود و وضع مطلوب استان انجام شود.

خضری می‌گوید می‌خواهیم خدمات خود را در درجه اول برای رضایت شهروندان به‌صورت الکترونیک ارائه دهیم و کاهش هزینه‌ها و شفافیت در مراحل بعدی قرار دارد.

او با بیان اینکه صرف ارسال پیامک برای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان کافی نیست گفت:باید فهرستی از الزامات تحقق دولت الکترونیک در استان از جمله بودجه، تعریف فرآیندها، اختیارات، ملاحظات امنیتی و چالش‌های آن مورد توجه قرار گیرد.

به گفته خضری دغدغه مدیریت استان اصفهان حذف هرگونه مراجعه برای پیگیری‌های اداری برای یک دوره زمانی مناسب و منطقی است و در این حوزه دغدغه‌هایی وجود دارد که امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها و پیگیری مدیریت فناوری اطلاعات استانداری بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

دومین جلسه کارگروه فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان در دوره جدید با دستور کار توسعه دولت الکترونیک و اخذ و پاسخگویی الکترونیک نامه‌های مردم به استانداری برگزار شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.