حمایت شرکت گاز فارس از پایان نامه‌های تحصیلی

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: از طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌ های ارشد و دکترا مرتبط با صنعت گاز تا مرحله تولید و تجاری سازی حمایت می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به رتبه نخست شرکت گاز فارس در حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی گفت: به منظور گسترش و نظام‌مندکردن ارتباط صنعت و دانشگاه از طریق تشویق و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی برای رفع نیاز‌های پژوهشی و فناوری صنعت گاز، شرکت گاز فارس اقدام به حمایت مالی از پایان‌نامه‌های تکمیلی کرده است.

او گفت: ساخت دستگاه نشت‌یاب در پارک علم و فناوری فارس، طراحی نرم افزار جستجو و ردیابی خط سیر مشترکان گاز، ساخت دستگاه اسکوئیز یا چلانگر هیدرولیکی، تولید کنتور هوشمند و دستگاه کالیبراسیون و عیب‌یاب کنتور‌های خانگی به روش تماسی از طرح‌های پژوهشی است که با حمایت شرکت گاز فارس در حال اجرا است.

حسینی گفت: حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی همه رشته‌های مورد نیاز صنعت گاز اعم از فنی و غیرفنی را شامل می‌شود و پس از بررسی نهایی، پروپوزال در کمیته حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مطرح و نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش پروژه مشخص می‌شود.

 مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: صرفه اقتصادی و مرتبط بودن موضوع پژوهش‌ها با فعالیت‌های شرکت گاز و نیز داشتن قابلیت اجرا و دوری از تئوری بودن فعالیت‌های پژوهشی، از جمله مواردی است که در حمایت از طرح های پژوهشی، ملاک سنجش قرار می‌گیرد.

حسینی گفت: اگر طرح های پژوهشی دارای این سه مولفه اصلی باشند، حمایت مالی و معنوی از آن‌ها انجام می شود و محدودیتی در تعداد طرح های مورد حمایت وجود ندارد.

او گفت: کمیته تجاری سازی شرکت گاز فارس از سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده و تا کنون ۴ طرح  پژوهشی را به مرحله تولید انبوه رسانده است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شرکت گاز ، پایان نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار