جعفری گفت: ۹ صندوق خرد در پنج روستای شهرستان ایجرود  تشکیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - جعفری سرپرست فرمانداری ایجرود استفاده از ظرفیت صندوق‌های خرد را یکی از راهکار‌های اشتغالزایی در حوزه بانوان دانست و گفت: با راه‌اندازی این صندوق‌ها به مشاغلی همچون صنایع دستی، مشاغل خرد و امور دام و دامپروری تسهیلات اعطاء می‌شود.

او با تأکید بر لزوم توانمندسازی زنان جامعه، گفت: جایگاه زنان در جامعه باید به گونه‌ای باشد که کرامت و جایگاه واقعی آن ها به عنوان محور خانواده حفظ شود.

سرپرست فرمانداری ایجرود می گوید: بانوان شاغل در ادارات و فعالان حوزه زنان این شهرستان هم می‌توانند در کنار برنامه‌های کمیته، راهکار‌های عملیاتی پیشنهاد‌های خود را در جهت کاستن مسائل و مشکلات بانوان جامعه ارائه کنند.

جعفری بابیان اینکه ۹ صندوق خرد در پنج روستای این شهرستان تشکیل می‌شود، گفت: مسئولان اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان، با تشکیل دوره‌های آموزشی مورد نیاز بانوان، در جهت توانمند ساختن زنان خانه‌دار برنامه ریزی کنند.

او همچنین بااشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از مسئولان ادارات خواست تا در برگزاری برنامه‌های ویژه این مناسبت‌ها همکاری و اهتمام داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.