آزمایش خودروی مرسدس CLE +تصاویر

مرسدس بنز کلاس CLE که جایگزین نسخه‌های کلاس C و E است در خیابان دیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت مرسدس بنز در حال آماده سازی خودروی CLE برای جایگزینی نسخه‌های کوپه و کانورتیبل کلاس C و E خود است. این عکس‌های جاسوسی توسعه نسخه droptop را نشان می‌دهند و اولین نگاه ما به آن در آزمایش هوای سرد است.

به گزارش موتور وان، مرسدس طراحی خودروی CLE را زیر استتار سنگینی مخفی نگه داشته است. چراغ‌های جلو احتمالا نمونه نهایی نبوده و یک پوشش کامل در قسمت جلو وجود دارد تا طراحی جلوپنجره و قسمت پایینی آن را پنهان کند. به علاوه، پانل‌های اضافی در مکان‌هایی مانند کاپوت وجود دارد تا طراحی بیرونی نمایان نشود.

اندازه این مدل ظاهراً بین کلاس C و E است.به همین منظور  مرسدس قصد دارد فقط انواع دو در CLE را تولید کند. هنوز هیچ عکسی از فضای داخلی CLE وجود ندارد، اما با توجه به کلاس C و S که روی پلتفرم MRA-۲ قرار گرفته اند، این خودرو نیز باید صفحه نمایش بزرگی برای ابزار و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و بسیاری از فناوری‌های پیشرفته داشته باشد.

خودروی جدید مرسدس CLE

خودروی CLE چهار چرخ متحرک است، اما جزئیات پیشرانه این مدل هنوز در دسترس نیست، اما موقعیت مکانی خودرو‌ها در خط تولید، به این معنی است که این خودرو احتمالاً موتور مشترکی با کلاس C و E دارد.

خودروی CLE

انتظار می‌رود کلاس CLE اواخر امسال معرفی شود و برای مدل سال ۲۰۲۳ به فروش برسد.

خودروی مرسدس CLE

مرسدس CLE


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.