استاندار مازندران گفت: فرایند انتخاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری در حال انجام است و بزودی معارفه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- حسینی پور از آغاز تغییرات در فرمانداری‌های استان خبر داد و گفت: تغییرات مدیریتی بر اساس جوانگرایی و شایسته سالاری است و فرمانداران جدید شهرستان‌های ساری، بهشهر و چالوس در همین هفته معارفه خواهند شد.

تغییرات در فرمانداری‌های استان از دیروز آغاز شد و استاندار مازندران در نخستین حکم برای فرمانداری آمل سید عباس حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان منصوب و جایگزین شریعت کرد.

استاندار مازندران پنجشنبه ۲۰ آبان امسال به عنوان بیست و چهارمین استاندار مازندران معارفه شد و بکار گیری نیرو‌های جوان و انقلابی مطالبه و خواسته جدی نیرو‌های مردمی و انقلابی از حسین پور بود

او در روز ۱۶ آذر و در میان دانشجویان گفته بود سیاست من در مازندران این است که حداقل نیمی از مدیران خود را از جوانان انتخاب کنم، اما متاسفانه به علت استفاده نکردن از جوانان در حوزه‌های مدیریتی، جوانان نخبه ما فاقد رزومه اجرایی هستند و همین کار را برای انتصاب سخت کرده است.

تاکنون احکام معاون امور عمرانی، مدیرکل امنیتی انتظامی، مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری صادر شده است و چشم‌ها منتظر انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران است که به گفته استاندار روند اداری برای انتخاب در جریان است.

به گفته استاندار مازندران تا پایان سال پروسه انتصاب مدیران به صورت دقیق انجام می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ دی ۱۴۰۰
مردم به دولت انقلابی دل بسته اند امیدواریم مقامات دولتی دولت خود در نزد مردم به واسطه انتصابت روابط مدار خرابش نکنند
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
با سلام انتظار می رود مدیران بر اساس تجربه و شایستگی انتخاب شوند نه براساس رابطه و....