رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با شروع فعالیت‌های حضوری، مدارس حاشیه شهر‌ها و کم برخوردار، نیازمند توجه ویژه خیران و نهاد‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- بهرام مغدانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از مدارس شهرستان دشتستان گفت: در صورتی که تصمیم قطعی بر ادامه فعالیت حضوری همه مدارس از ابتدای بهمن گرفته شود، برخی از مدارس دولتی حاشیه شهر‌ها و کم برخوردار نیازمند حمایت‌های ویژه از سوی خیرین مدرسه یار وسازمان‌ها و نهاد‌ها هستند.

او همچنین گفت: در آغاز سال تحصیلی کنونی، آموزش و پرورش تصمیم‌گیری در خصوص شیوه فعالیت مدارس را به شورای مدرسه و حمل و نقل دانش آموزان را به اولیا آنان واگذار کرد.

به گفته او، اکنون با گذشت ۴ ماه از سال تحصیلی در ارزیابی‌ها مشاهده می‌شود که شورای مدارس اولیا در تصمیم‌گیری خوب عمل کرده‌اند و سال تحصیلی به صورت رضایت بخشی جریان دارد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مشارکت واقعی خانواده‌ها با آموزش و پرورش در ایام کرونایی موجب شده است که والدین نسبت به مسائل تربیتی و آموزشی فرزندان خود آگاه‌تر و حساس‌تر شوند.

او گفت: در بازدید‌های دوره‌ای سالانه از مدارس مشخص شد، مدیران مدارسی که به انجمن اولیا و مربیان، بیشتر اعتماد کرده‌اند، در انجام وظایف خود موفق‌تر بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.