سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان به صورت جدی همزمان با اوج گرفتن بارش‌ها برای رفع آبگرفتگی بسیج شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت‌اله دهدشتی گفت: با توجه به بارش‌هایی که در آبان‌ماه رخ داده بود و مناطقی مانند شهرک علم‌الهدی، چشمه سوزنگر و مسکن مهر دچار آبگرفتگی شده بودند، تمهیدات لازم برای اصلاح زیرساخت‌ها اندیشیده شده بود که در بارندگی تاثیر آن در کاهش مشکلات در این خصوص به وضوح دیده شد.

به گفته او  البته برخی خانه‌ها و معابر دچار آبگرفتگی جزئی و در حد دقایقی کوتاه شدند، اما حجم آن بسیار کم بوده و خوشبختانه سریعاً از آب تخلیه شدند.

دهدشتی می گوید: بامداد شنبه به همراه امام جمعه ، در محل شهرک علم‌الهدی حاضر شده و با مردم عزیز این نقطه هم صحبت کردم. در هفته‌های اخیر اقداماتی برای کاهش آبگرفتگی در آنجا صورت گرفته بود که باعث کمتر شدن مشکلات آبگرفتگی شد، اما نیاز به تقویت مسیر خروجی آب‌های سطحی وجود داشت.

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، لوله‌های مورد نیاز برای تسریع در روند خروج روان‌آب‌های سطحی از معابر شهرک علم‌الهدی همین امروز در محل تخلیه شده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گفته این مقام مسئول در منطقه مسکن مهر هم بنا به تاکیداتی که داشتیم و بازدید‌هایی که مرتباً در یک ماه اخیر از آنجا صورت گرفت، اصرار بر اصلاح معابر بحرانی و همچنین تعبیه کانالی برای هدایت آب از نقاط بالادست داشتیم و الحمدالله شاهد کاهش چشمگیر آبگرفتگی و کمتر شدن مشکلات مردم بودیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر می گوید: نجاتگران جمعیت هلال احمر به کمک اهالی آمده و تخلیه آب‌های سطحی وارد شده به منازل با استفاده از پمپ‌های لجن کش و دفع روان آب‌ها در دستور کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.