آخرین جزییات از شنیده شدن صدا در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در حال بررسی صدا شنیده شده در این شهر هستیم، اما تا کنون گزارش خاصی درباره منبع صدا به دست نیامده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سعید کتابی گفت: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.

دیشب  حوالی ساعت ۲۳:۵۰ مردم اسدآباد صدایی شنیدند.

بلافاصله پس از این اتفاق گمانه زنی ها درباره منشأ و منبع صدا آغاز و برخی انفجار گاز خانگی ، برخی زلزله و رعد و برق را علت بروز صدای مهیب عنوان کردند. 

لحظاتی پس از شنیدن صدا، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در اسدآباد با مسئولان ذیربط تماس گرفت که همگی اظهار بی اطلاعی کردند.

کتابی،فرماندار اسدآباد در لحظات اولیه این حادثه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:از تمام نهادهای خدماتی بلافاصله پس از شنیدن صدا پیگیری بعمل آمده و به‌صورت مرتب تماس با مرکز استان نیز در حال برقراری است تا منشأ صدا مشخص شود.

چند کانال تلگرامی وابسته به نهادهای نظامی و به‌صورت غیررسمی تمرینات پدافندی در غرب کشور را علت حادثه اعلام کردند.

سایت فرمانداری اسدآباد به نقل از سعیدکتابی اعلام کرده: در ابتدا نظر بر وقوع زلزله بوده که این مورد ثابت نشده و پس از بررسی ها ، انفجاری نیز در سطح شهر یا جایگاه های سوخت ثبت نشده است.

فرماندار اسدآباد صبح امروز نیز به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  هیچ گونه انفجاری در سطح شهرستان نداشتیم، با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تماس هستیم.

او گفت: تا این لحظه منشاء صدا مشخص نشده است. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
ندیدی. زلزله ۷ به بالا. راو. ۸ ب ه بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
احتمالا صدای برخورد شهاب سنگ با جو زمین یا شکسته شدن دیوار صوتی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
زلزله مگه صدا انفجار میده