استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخش کشاورزی یکی از مهمترین مزیت‌های استان به شمار می‌رود .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخش کشاورزی یکی از مهمترین مزیت‌های استان به شمار می‌رود که باید با ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، ضمن جلوگیری از خروج ارزان قیمت محصولات کشاورزی زمینه اشتغال بیشتر مهیا و کسب و کار‌های مرتبط با این بخش رونق داده شود.

مدرس گفت: صنعت ساختمان حدود ۱۲۰ رشته شغل زیر مجموعه را دارد که اجرای این طرح ضرورت ایجاد صنایع وابسته به حوزه مسکن در استان را دارای اهمیت می‌کند و باید به این موضوع توجه جدی شود.

او با بیان اینکه کارگاه‌های عمرانی بسیاری در سطح استان مشغول فعالیت و ماشین‌آلات سنگین و تخصصی متعددی در آن مشغول کار هستند؛ ایجاد شهرک تعمیرگاهی و قطعات خودرو در استان را خواستار شد.

در این جلسه گزارشی از اهم اقدامات حوزه سرمایه گذاری ارایه شد.

تهیه بسته‌های سرمایه گذاری استان به تفکیک بخش و شهرستان، تصویب و تدوین دو پهنه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان، تشکیل کارگروه تخصصی احیا واحد‌های تملیکی شبکه بانکی؛ برنامه‌ریزی برای تدوین مجوز‌های بی نام سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و ایجاد غرفه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سالن مسافری فرودگاه زاهدان از مهمترین برنامه‌های این حوزه بوده که از سوی سعید قائنی مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تشریح شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار