مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امشب با نفوذ موج دوم سامانه بارشی سرد به استان برف و باران در غالب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سیاوش محمدی گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد ناپایداری جو تا قبل از ظهر روز سه شنبه (۲۸ دی) در غالب مناطق استان اردبیل تداوم خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز (شنبه ۲۵ دی) موقتاً از شدت ناپایداری‌ها در شمال و مرکز استان کاسته می‌شود، اما همچنان جنوب استان آسمان ناپایداری را تجربه خواهد کرد.

به گفته محمدی تا بعد از ظهر امروز پدیده غالب در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد جنوبی (تند تا گاهی نسبتاً شدید) خواهد بود که با توجه به انباشت برف رخداد کولاک برف شدید نیز دور از انتظار نخواهد بود.

او می‌گوید: از امشب با نفوذ موج دوم سامانه بارشی سرد که با رطوبت خزری نیز همراه است بر شدت ناپایداری در استان افزوده می‌شود و بر این اساس تا بعد از ظهر دوشنبه (۲۷ دی) آسمانی ابری همراه با وزش باد خزری (گاهی تند)، کاهش محسوس دمای هوا، رخداد مه، کولاک برف و بارش متناوب برف و باران در غالب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از ظهر سه شنبه تا ظهر چهارشنبه (۲۹ دی) موقتاً شدت ناپایداری‌ها در استان کاهش یافته و تنها شاهد کولاک برف در جاده‌های و گردنه‌های برفگیر استان خواهیم بود. اما از بعد از ظهر چهارشنبه شاهد نفوذ موج سوم بارشی به استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.