رئیس پلیس راه البرز گفت: باتوجه به بارش برف و باران تمام راه‌های این استان لغزنده است و برای پیشگیری از حوادث، رانندگان باید بیشتر احتیاط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ رضا گودرزی گفت: بارش‌ها در آزادراه‌ها به صورت باران و در ارتفاعات جاده کرج - چالوس به صورت برف پراکنده گزارش شده و در حال حاضر تمام محور‌های ارتباطی این استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او می گوید: باتوجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده کرج - چالوس همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

رئیس پلیس راه البرز عنوان کرد: رانندگان قبل از حرکت در جاده‌ها از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو‌های خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به این که اکنون وضعیت ترافیک در راه‌های البرز روان است، گفت: رعایت فاصله با خودروی جلویی، توجه به علائم هشدار دهنده و توصیه‌های پلیس، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

او عنوان کرد: در محور‌های کوهستانی این استان از جمله جاده "کرج - چالوس" ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی آمادگی کامل دارند.

سرهنگ گودرزی می گوید: رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مختلف این استان را دارند، ضمن تجهیز خودرو‌های خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: رانندگان به ویژه در آزادراه‌ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ‌های بزرگ خودرو‌های خود را روشن نگه دارند.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.