مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان همدان گفت: ۶۸ درصد اماکن عمومی در استان همدان مجهز به دستگاه سیستم تهویه هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- لیدا رفعتی گفت: بازرسان این مجموعه چهار هزار و ۹۳۷ واحد را در یک هفته گذشته بازرسی کردند که از این تعداد سه هزار و ۳۳۹ واحد دارای دستگاه تهویه مناسب و استاندارد بودند.

او گفت: نیمی از سالن‌های سینما و تئاتر و پایانه‌های مسافربری به سیستم تهویه هوا مجهز بودند همچنین تالار‌های پذیرایی و مدارس با ۵۵ درصد بانک‌ها با ۵۷ درصد کمترین درصد مجهز بودن به تهویه هوا را به خود اختصاص دادند.

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۶۱ درصد مراجعان به اماکن عمومی برای محافظت از خود در برابر کرونا ماسک می‌زنند که کمترین میزان استفاده از ماسک مربوط به استخر‌ها و مراکز آبی با ۲۹ درصد، مراکز تفریحی و شهربازی با ۵۰ درصد و مراکز ورزشی و نانوایی‌ها ۵۹ درصد است.

رفعتی گفت: همچنین میزان رعایت فاصله گذاری فیزیکی نیز ۶۱ درصد که در نتیجه بازرسی از چهار هزار و ۹۳۷ واحد و اماکن عمومی و خدماتی در یک هفته گذشته سه هزار و ۹ واحد این مولفه را رعایت کرده بودند.

او گفت: کمترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی مربوط به استخر‌ها و مراکز تفریحی آبی با ۴۳ درصد، سالن سینا و تئاتر و پایانه‌های مسافربری درون شهری ۵۰ درصد و بانک‌ها ۵۵ درصد است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.