نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین ابزار در برابر استکبار و خودخواهی‌های دشمنان اقتصاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - اقتصاد از محور‌های مهم خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک بود و آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز توجه به اقتصاد را از واجبات دانست و این موضوع را به شرح زیر بیان کرد.

با یک تا دو دهه تلاش می‌توان قله‌های ترقی و پیشرفت جهانی را طی کرد و اکنون برنامه تلاش مضاعف و کوشش برای خارج شدن از اقتصاد تک محصولی و نفتی پیش زمینه‌های پیشرفت است.


اقتصاد و کار و تلاش امری ضروری است و باید با برنامه چه در بخش دولت و همچنین کمک مردم به آن پرداخت؛ اقتصاد از واجبات و امری مقدس است چرا که اکنون مهمترین ابزار در برابر استکبار و خودخواهی‌های دشمنان است.

البته توزیع عادلانه نیز باید مورد توجه باشد و امید است دولت بتواند در این زمینه اقدامات موثر انجام دهدو امروزه توسعه تولید و فناوری موازنه قدرت را به نفع کشور افزایش می‌دهد و ما در این زمینه باید

با توجه به نزدیک شدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اماده شد گفت پیروزی انقلاب اسلامی یادآور از جان گذشتگی‌ها و رهایی از ظلم چندین ساله است که باید به نحوه شایسته آن را گرامی داشت.

گرامی داشت سالگرد عملیات کربلای ۵، سالروز ارتحال حضرت ام البنین مادر حضرت عباس (ع)، شهادت نواب صفوی و یارانش و فرار شاه از دیگر بخش‌های سخنرانی خطبه‌های آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار