رئیس جمهور گفت:در دیدار با اقشار گلایه ها در مورد جذب نیرو و آموزش جوانان بود که به مدیران اعلام کردیم اولویت اول جذب نیروهای بومی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباسسید ابراهیم رئیسی گفت:  قبل از سفر جلسات کارشناسی برای حل مشکلات و مسائل استان انجام شد؛  قرار شد برخی از موارد که می شود در کوتاه مدت حل شود و برخی از موارد که نیاز به تخصیص اعتبار دارد از طریق مدیریت برنامه ریزی فرآیند تخصیص انجام شود.

رئیس جمهور این موضوعات را در نشست خبری پایانی چهاردهمین سفر استانی خود به هرمزگان مطرح کرد.

رئیس جمهور گفت:  در بازدید از مناطق زلزله‌زده و سیل زده برای تسریع در بازسازی مصوبات لازم تصویب می‌شود و در سرکشی به بخش‌های مختلف استان قرار شد مشکلاتی که به سرعت امکان رفع دارند در یک زمان کوتاه برطرف شود و برخی مشکلات دیگر که نیازمند تخصیص اعتبارات در مرکز است در سازمان برنامه و بودجه دنبال شود.

او می گوید: در مسئله زلزله و سیل اخیر در هرمزگان خدا را شاکریم با توجه به بزرگی این وقایع تلفات انسانی چندانی نداشتیم، اما خسارت مادی زیادی به بار آورد که این خسارت‌ها باید از ناحیه دولت به نحوی جبران شود و مناطق زلزله‌زده فین نیز برخی اقدامات اولیه همچون آواربرداری و ایجاد فندانسیون انجام شده و ساخت و ساز‌ها در حال انجام است.

به گفته آقای رئیسی برای ادامه کار به تامین اعتبار نیاز بود که قرار شده اعتبارات مورد نیاز تامین و خانه‌های مردم به زودی ساخته شود و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

‌رئیسی گفت: برخی از کمبود‌هایی که در هرمزگان وجود دارد باید به موقع برای آن اقدام شود به عنوان مثال برخی نقاط که مشکلات کمبود مراکز بهداشتی و درمانی دارند باید این مشکل برطرف شود.

او بر ساماندهی حوزه صیادی و توسعه آن در هرمزگان تاکید کرد و گفت که صید ترال باید ممنوع شود و مواردی که نیاز به مجوز دارد باید توسط شیلات مشخص شود.

رئیس جمهور همچنین ساماندهی و نظم دادن به وضعیت کالا‌های ته‌لنجی یا ملوانی را یک ضرورت دانست که باید سریعاً بصورت آیین نامه ابلاغ شود.

رئیس جمهور پس از پایان نشست خبری قشم را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۷:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۰
اگراولویت بابومیهاباشدتکلیف بقیه مردم چه خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
فکری به حال ازدواج جوانان بکن مرد حسابی همش وعده وعید الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
خدا خیرت بده آقای رئیسی انشالله موفق بشی همه مشکلات مردم رو حل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۰
خوش باشید و همچنان شعار بدین الی یوم المعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۴ دی ۱۴۰۰
ترال ممنوع شود ممنوع بکنید
هیچ عزمی در کشور برای تغییر شرایط وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۰
آقای رئیسی عزیز لطفا جلوی قلدری وزارت بهداشت را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام.گرانی و بی کیفیتی خودرو و کالاهای اساسی و مصرفی در دولت آقای روحانی پایه گذاری شد با دادن وام و خالی کردن خزانه بانک مرکزی جهت خرید خودرو به مردم و کمک به خودروسازان بی کیفیت و همچنین تعطیلی و واگذاری چند کارخانه خودروسازی به خارجی ها که آنها نیز طبق معمول شانه خالی کرده و رفتند،تعداد کارکنان خودروسازی را دو برابر کردند ولی تولیدات خود را به نصف کاهش دادند تا با کاهش عرضه گرانی درست کنند،از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۴ دی ۱۴۰۰
مردم ایران باقرادادهای ننگین چندین ساله شمل با ابرقدرتهای کمونیست شرق، کلا مخالف اند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
"صید ترال در خلیج فارس ممنوع شود"!!!
لا اله الا الله، هی میخواهیم هیچی نگیم، وقت بدیم به شما، ببینیم چی میشه!! نمیزاری که اینکه صیــــــــــــــــــــــــــد ترال باید متوقف شود، کار شماست ببینید چه قراردادی با این چینیا بسته شده و چه طوری باید باطلش کنین، به کی میگی آقاجان متوقف شود!؟ نه اینکه تازه یک قرارداد 25 ساله دیگه که نمیخوام بدونم چه مزخرفی با چین دارین میبندید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۴ دی ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
دولت محترم لطفا به فکر قشر ضعیف جامعه و تبدیل وضعیت نیروهای راهبری شاغل در دستگاه ها و موسسات و شرکت های دولتی و یکسان سازی و عدالت در پرداخت ها باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۰
امیدوارم در مورد تهران هم اجرا بشه . پدرمون در اومد از دست اصفهانی و تبریزی و فک و فامیل زوری نمایندگان شهرستانها تو شرکتها و ادارات .
Iran (Islamic Republic of)
خرامان
۱۹:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
لطفاً جذب در تهران رو هم بومی کنید و به فکر استان های محرومی که هیچ صنایعی مانند سیستان و بلوچستان ندارند باشید اگر هم جنگ شد بگید بومی ها برن از استان خودشون دفاع کنند. شایسته سالاری معنا ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۴ دی ۱۴۰۰
صید ترال باید کاملا ممنوع اعلام بشه چون باعث نابودی موجودات زنده میشه نه تنها در خلیج فارس در دریای عمان و دریای خزر صیدی که باعث انقراض و نابودی حیات وحش و محیط زیست میشه