با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان بیش از ۴ هزار قلم انواع دارو، لوازم رادیولوژی قبل از خروج از کشور در این شهرستان توقیف شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ داریوش سرگلزایی گفت، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان در حین انجام ماموریت و بررسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و به رانندگان آنان دستور ایست دادند.

او می گوید: راننده و راکب این دو دستگاه وسیله نقلیه با مشاهده ماموران انتظامی و حضور در منطقه عبوری قصد فرار داشتند که در حلقه محاصره ماموران گرفتار و خودرو و موتورسیکلت آنان متوقف می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در بازرسی بعمل آمده از وسایل نقلیه متوقف شده تعداد ۳ هزار و ۳۹ ورق انواع قرص و داروی قاچاق، ۶ عدد کپسول حاوی جیوه، ۷۱ عدد انواع کرم، پودر، پماد و عینک، ۵۳ عدد لوازم یدکی خودرو و کپسول، ۴۱ عدد لوازم رادیولوژی، ۷۰۰ عدد پوشاک، کفش و لوازم چرخ خیاطی قاچاق کشف شد.

او گفت: قاچاقچیان قصد داشتند کالا‌های قاچاق را از طریق مناطق مرزی از کشور خارج کنند که با هوشیاری و تلاش کارکنان پرتلاش این فرماندهی قبل از خروج از کشور توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان می گوید:  به اعلام ارزش ۱۱ میلیارد ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده است.

او گفت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.