محسن قاسمی قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان- محسن قاسمی قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا که با تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام جهانی فرنگی در روسیه شده بود، لحظاتی پیش درگذشت.

قاسمی کشتی گیر لرستانی کشورمان سرنوشت بسیار عجیب و غریب و پُر فراز و نشیبی داشت و از عرش به یک باره به فرش رسید. او با وجود اینکه زمانی بسیاری از حریفان آسیایی خود را به خاک می‌انداخت بعد از یک تصادف شدید به سمت مواد مخدر روی آورد و نتوانست دیگر آمادگی جسمانی خود را برای مسابقات حرفه‌ای حفظ کند.

قاسمی سال ۱۳۹۸ در کمپ ترک اعتیاد بستری شد، اما در آنجا به دلیل ضرب و شتم بسیار شدید توسط مدیران و مسئولان کمپ و آسیب دیدگی از ۲۶ ناحیه  به کما رفت و پس خارج شدن از کما دیگر به شرایط عادی زندگی برنگشت تا امشب و پس از ماه‌ها  زندگی نباتی دار فانی را وداع گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان، این مصیبت وارده را به خانواده محترم قاسمی، جامعه کشتی و ورزش کشور تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۲۱:۳۰ ۳۰ دی ۱۴۰۰
تورابخدا اونایی ک ازشون برمیادازنظرقانونی آشنادارندنذارندمسعولین اون کمپ حق این کشتی گیر روضایع کنندحق پدراین مرحوم قصاص کردن هست کمکش کنیدبتونه قصاص کنه ن اینکه با دیه وپول بخاطریه مشت ارازل راه بیفتید درخونه این کشتی گیرودنبال رضایت واسه اون لاشخورهاباشین ک مطمعنم فرداهای بعدخدامیدونه این بلاروسرچندتای دیگه بیارن بذاریداوناهم تقاص پس بدهنداونم فقط بااعدام شدنشون ک جیگرمادراین کشتی گیر خنک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
خدا بیامرزد از پدر مرحوم میخواهم در مقابل خون فرزندش به هیچ وجه رضایت ندهند ببینید این پهلوان را چه جور کتک زدهاند که از 26جای بدنش شکستگی وجود داشته مطمن باشید این خدا بیامرز را چند نفر با چوب زده اند در ذهنتان مجسم کنید اگر برایش اشک نریختید از پدرش عاجزانه درخواست دارم نبخشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۴ دی ۱۴۰۰
برا چی زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
خدایش بیامرزد
آخرین اخبار